صفحه رسمی مسابقه نجات تخم مرغ-سمپاد قم

بایگانی
آخرین مطالب

دوربین از شما!!

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ
سلامی دوباره
الان دیگه خیلی از بچه ها یا والدینشون دوربین یا گوشی ای که دوربین داشته باشه دارن.
شما خیلی بیشتر از ما به کارای خودتون نزدیک بودید. ما هم خیلی دوست داریم مسابقه رو از دید شما به تماشا بشینیم. مطمئنا برای بقیه هم خیلی جالب خواهد بود که ببین بقیه بچه ها چه عکس ها و چه فیلم هایی رو از این لحظات شیرین ثبت کردن.
لطفا کلیپ ها و عکس های جالب خودتون رو از روزهایی که مشغول ساخت بودید، از تست هایی که تو مدرسه تون می گرفتید و از لحظات ساخت در روز مسابقه و خلاصه هرچی که مربوط به مسابقه میشه برای ما بفرستید.


چطوری کلیپ رو ارسال کنیم؟
لطفا کلیپ هاتون رو در صورت امکان در یک فایل فشرده(نشد هم نشد! ولی اگه بشه بهتره :دی) روی یک آپلود سنتر آپلود کنید.
تذکر:لطفا بعد از آپلود یکبار امتحان کنید که فایل درست آپلود شده باشه.(:ممنون)
از چه آپلود سنتری استفاده کنیم؟
از هر آپلودسنتری که دوست دارید میتونید استفاده کنید. من هم یه چند تا پیشنهاد میدم اینجا:
www.dropbox.com
www.picofile.com
خودتون هم اگه یه سرچی بکنید تو گوگل میتونید کلی آپلودسنتر پیدا کنید که متناسب با حجم فایلتون یکیش رو انتخاب کنید.


از همکاری شما متشکریم
۹۲/۱۲/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
احمد سوری

نظرات  (۹)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۴۱ محمد جواد شفعی
با سلام. لطفا رتبه ها را نیز در سایت بزنید.
2-اسم من محمد جواد شفیعی است ولی شما محمد جواد شفعی نوشتید
من تنها نبودم. دوستم امیر احمد لاجوردی رو امین احمدی لاجوردی نوشتید

پاسخ:
با سلام
لطفا اینجا عکس بزارید یا نظرات مربوط رو بزارید 
با تشکر
سلام............(شرکت کننده از مدرسه فرزانگان)
واقعن که خسته نباشید.......خیلی واسه مسابقه زحمت کشیدین......
ماهم لذت بردیم....ولی کاش 1-مسابقه رو تو دو روز برگزار میکردید.که انقد هول هولکی نمیشد.....2-میشد دو تا سازه بسازیم..........3-یه آهنگ میذاشتین.....(البته توجیح شدم که واسه ایام فاطمیه این برنامه کنسل شده).....4-تیم داوران بیشتر می بود از خانم ها یا فارق التحصیل های مدرسه ما هم استفاده میکردید.....شاید این مشکل به وجود بیاید که مدارس دیگه هم این انتظار براشون شکل میگیره...ولی خوب ما دو مدرسه باهم مجتمع هستیم....5-بچه های ما هم خیلی وقت بود که تو فکر برگزاری یه مسابقه بودن....اما همکاری مسئولین باهامون کم بوده حالا که شما استارت کار رو زدین من ازطرف فرزانگان یکی ها میگم.....ماهم پایه........ینی همه جوره میتونین رومون حساب کنین...البته این از طرف بچه هامونه من هیچ تضمینی از طرف مسدولین مدرسه نمی کنم........بازم تشکر...
پاسخ:
با سلام
لطفا اینجا عکس بزارید یا نظرات مربوط رو بزارید 
با تشکر
تو نظر بالا.
می شه بگید مسدولین یعنی چه
پاسخ:
منظور سرپرست تیم هاست
موفق باشید
سوری
آپلود کردیم آدرس رو بدم یا ایمیل کنم؟
برید حالشو ببرید
روز مسابقه از این قشنگ تر پرتاب شد
http://s5.picofile.com/file/8117414784/Owj_KuF.rar.html
پاسخ:
"احسنت":دی
جالب ادیت کرده بودید
ممنون از شما
سوری
خواهش میکنم
نظر لطفتون است ما که کاری نکردیم 
فقط حجم بر باد رفته بر نخواهد گشت
اشکالی نداره در عوض نتایج رو زود تر بگذارید
اینم چند تا عکس از گروه بقلیمون Nasa
http://s5.picofile.com/file/8117438426/IMG_1085.jpg

http://s5.picofile.com/file/8117438842/IMG_1147.jpg

سلام

باتشکر فراوان از مسولین برگزارکننده و همچنین دوستان عزیزم و گرانقدرم در تیم اوج کاف که کمک های زیادی بما کردند

سلام خدمت تمامی شرکت کنندگان عزیز...
من یکی از شرکت کنندگان هستم.
چند تا کلیپ هم ارسال کردم!
خیلی ممنون از مسابقه خوبتون...
ولی باید قبول کنید اسم تابلو ای انتخاب کردین (نجات تخم مرغ)
..:: اگه کمک 'سایبری' خواستین در خدمتم::..
اینم یکی از کار های سایبری
پاسخ:
اسم اصلی مسابقات تا جایی که ما متوجه شدیم dropegg هست ولی در ایران به نام نجات تخم مرغ شناخته می شوند و این اسم رو ما انتخاب نکردیم