صفحه رسمی مسابقه نجات تخم مرغ-سمپاد قم

بایگانی
آخرین مطالب

کلیپ مسابقه

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ
سلام
سال 92 داره تموم میشه
و سال 93 تو راهه
سال 93 سال خوبی خواهد بود اینطور که به نظر میرسه برای بچه های قم. برنامه های زیادی رو براتون تدارک دیدن. امیدوارم که خودتون رو برای اونها آماده کنید و بتونیم روزهای خوبی رو درکنار همدیگه باشیم.
این کلیپ رو که آقای احسان طاهر زحمت تدوینش رو کشیدن تقدیم میکنم به همه دوستانی که در مسابقه حضور داشتن و همینطور کادر اجرایی و برگزاری مسابقه.
برای مشاهده کلیپ کلیک کنید
۹۲/۱۲/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
احمد سوری

نظرات  (۳)

۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۵ سازه پردازان
عالی بود واقعااا ممنون
خسته نباشید!
ههه سال خوب
اینطور که بنظر میرسه همه ی امکانات فراهم بود تا شما مدارستون رو کلفت کنین و مهم جلوه بدین توی استان و هیچ کار دیگه ای نداشتین
شما اول برین تربیت یاد اون کسی که میاد برنامه رو میگردونه بدین که تمامی بچه ها ازشون ناراضی بودن و بی ادبی کرده بودن به چند تن از بچه ها
ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چرا عصبانی میشی جانم؟!!
اگه کسی به شما بی احترامی کره من عذرخواهی می کنم.
اون روز فشار کار رو بچه ها زیاد بوده. هرچند که این برخورد شایسته کادر اجرایی نبوده.شما دو کامنت خصوصی بگید کی بوده تا بهشون تذکر داده باشه.
راجع به هدفم از برگزاری مسابقه هم فعلا نمی تونم توجیحتون کنم. ولی یادت باشه یه نکنه که توی دنیای واقعی اکثر افراد توی کارهاشون منافع خودشون رو هم درنظر می گیرن.این قضیه تا وقتی که به منافع عمومی صدمه نزنه خوبه. شما سعی کنید از این مسایل به نفع خودتون بهره برداری کنید. یعنی حتی اگه مثلا ما به قول شما میخواستیم مدرسه خودمون و مهم جلوه بدیم هنر این بوده که شما از این شرایط بهترین و ناب ترین تجربیات رو برای خودتون کسب کنید.تجریاتی که برای کارها و پروژه های آینده تون مفید خواهد بود.
موفق باشید
سوری
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۸ سید احسان طاهر
سلام
این حرفا رو به عنوان کسی میزنم که توی اجرای هیچ بخشی از مسابقه (نه تیم اجرایی و نه تیم داوری) نقشی نداشتم و فقط مسئول نشریه و کلیپ بودم و از نزدیک تمام مسائل رو می دیدم و به اندازه کافی بی طرف هستم.
درسته که توی روند مسابقه نظم کافی وجود نداشت و بی برنامگی هم زیاد بود اما می خوام به شما این اطمینان رو بدم که داوری قطعا قوی ترین و بی عیب ترین بخش مسابقه بود.
فرمول محاسبه ی امتیاز هم یه چیزی بود که از قبل نوشته شده بود و اون تاخیری هم که موقع اختتامیه پیش اومد برای این بود یک تعدادی از رکورد ها وارد سیستم نشده بودند و همین کار زمان بری بود.
اگه قرار بود مدرسه ای کلفت بشه مقام اول و دوم به جای فرزانگان باید به قدوسی می رسید وگرنه برای برگزار کننده های مسابقه که همشون بلااستثنا بر و بچ قدوسی بودن فرزانگان 1 و بقیه مدرسه ها که فرقی ندارن.
 
ولی با همه ی این حرفا به نظر من هم بی برنامگی و ضعف مدیریتی بیداد می کرد و مطمئنا می شد مسابقه رو با همین امکانات (و بلکه کمتر) و فقط با یک سری تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های قبلی خیلی خیلی بهتر از این اجرا کرد.
(من در مورد بی ادبی اطلاعی ندارم منتظر می مونم مسئولین بیان پاسخ بدن)