صفحه رسمی مسابقه نجات تخم مرغ-سمپاد قم

بایگانی
آخرین مطالب

یه درخواست

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ
سلام
امیدوارم تعطیلات تا الان خوش گذشته باشه
از دوستانی که خصوصی نظر میذارن تقاضا دارم آدرس ایمیل خودشون رو بذارن تا برای پیگیری کارها بتونیم پیگیری های لازم رو انجام بدیم
متشکر از همه دوستان
۹۳/۰۱/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
احمد سوری

نظرات  (۱۴)

بابا تورو جون هرکی دوست دارید نتایج رو بگذارید.
بابا از قبل عید قراره نتایج رو بگذارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.
سلام
دوست عزیزم ( o )
من از دبیر مسابقه پرسیدم گفتند که اینجور مسابقات رو هرکس تنها باید از نتیجه گروه خودش باخبر بشه و کلی گویی نمیشود!!!

به اون آقا مسوله بگو آقای نظری مهر که
یکم طول میکشه تقلب هارو تو جدول مسابقات جا بدن سخته خب باید حق چند تا تیم رو خورد به هر حال وقت میبره
کجاست اون پست رسیدگی به اعتراضات؟
بعدشم اگه قرار بود کلی گویی بشه قبل عید کلی گویی نمیشد؟
این همه ملت رو سر کار گذاشتید همین آخرشم بگید کلی گویی میشه؟
جمع کن مسابقاتتو باو
به اون آقا مسوله بگو آقای نظری مهر کهیکم طول میکشه تقلب هارو تو جدول مسابقات جا بدن سخته خب باید حق چند تا تیم رو خورد به هر حال وقت میبرهکجاست اون پست رسیدگی به اعتراضات؟بعدشم اگه قرار بود کلی گویی بشه قبل عید کلی گویی نمیشد؟این همه ملت رو سر کار گذاشتید همین آخرشم بگید کلی گویی میشه؟جمع کن مسابقاتتو باو
سلام دوست عزیزم (هه هه)
چرا به من میگی منم یکی بودم مثل تو که در مسابقات شرکت کردم
من تشخیص نمیدم حق کسی خورده شده یا نشده و به من هم مربوط نیست
موفق باشین

سلام خدمت همه دوستان

حرفتون خیلی بچگانس عاغای مصطفی !!!!!!

اینکه شما برتر از ما بودین و اینا...

 شما تایین نمیکنید که چه تیمی برتره یا برتر نیس ...

ما این مسابقه رو تموم شده میدونیم و نیازی نمیدونیم که اطلاعات سازه رو به نمایش بذاریم ...

درضمن شما اگه با امتیازدهی مشکلی داشتین باید همون روز اعلام میکردین نه اینکه کل عید رو فک کنین و بعد اعتراض بزنید

 شما به این فکر بودین که تیری در تاریکی زده باشین تا شاید محض رضای خدا فرجی شد ....... تیمتون در جدول امتیازی گرفت !!!!!!!

سلام

بازم تاکید میکنم اسم تیم ما angry egg هست نه angry birds ونه انگری اگ ونه تخم مرغ خشمگین ....

مثل اینکه دوست عزیز ناساییمون  درگیر رویاهای خودشون بودن و بازی angry  birds روشون تاثیر گذاشته ....

 

۲۰ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۹ angry egg هرگز angry birds نیس
نه واقعا این این سوال واس من ایجاد شده ک چی ب این آقای نظری مهر میرسه ک اینقد طرفداری داوران ومسوولین مسابقات میکنه به اندازه کافی داوران برای دوستاتون تقلب در نظر گرفتن دیگه بیشتر از این واقعا ضایه اس.آقای نظری مهر پیشنهادم بهت اینه که بیشتر از این سعی نکن تا واس دوستات تقلب بخری تااینجاشم  حق ما خورده شده.
..........
یه چیز دیگه...
واقعا هر آدم بیسوادی تفاوتangry egg وangry birds   رو میفهمه فکر میکنم باید یه بار دیگه آزمون ورودیتونو چک کنن..
و باز هم اگه سواد نداشته باشی اگه درست ب صفحه مانیتورت نگاه کنی میفهمی باهم فرق دارن فکر میکنم باید یه تست چشم پزشکی هم بدی.....
.................
و اما شوما جناب مصطفی
اگه برات این مسابقه تفریح بوده چرا اینقدر حرص میخوری و بحث میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه هم برات مهم بوده چرا الان اعتراضتو توسایت ثبت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امیدوارم برخلاف جواب های قبلیتون این یکی عاقلانه باشه.....
قابل توجه همه گروه هایی که تو این مسابقه شرکت داشتن:
اولا:این مسابقه اصلا وابدا استاندارد نبوده.....چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان میگم
در تمام دنیا وسایلی که توسازه قراره بکار بره همون روزی که مسابقه انجام میشه اعلام میشه.......ب خاطر اینکه امتیاز هوش خلاقیت
در این صورته که واقعیه نه اینکه از یک ماه قبل وسایل اعلام بشه..............
خب معلوم تو این مدت هر گروهی میتونه بره از توی اینترنت یه طرح انتخاب کنه و روز مسابقه اجراش کنه.....با این حساب گروه اوج کاف اوضاع خلاقیتتون خیلی خراب بوده که یه چنین امتیازی گرفتین....اما در مورد اون خلاقیتتون واقعا باید اینقدر نمره بالایی  میگرفتین که از مسابقات حذف میشدین......
و اما ثانیا
اینکه مسابقه ایی که استاندار نیس قطعا نتایج استانداردی نداره......پس بیخودی بحث نکنین
در آخر هم به گروه اوج کاف توصیه میکنم بیخود کری نخونین چون گروهی برنده میشه که واقعا لیاقتشو داشته باشه خب مشخصه کدوم گروه لیاقت اینو داره....
تمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۴ angry Egg....حقیقی...
مگــــــــــــــــــــــه اینکـــــــــــه مرده باشم بخوام دکتــــــــــــر شم...

ایــــــــــــــــــــــش...

تا وقتی مهندســــــــــــــی هست, ب دکتری نمیرسه آقای عزیز...

آقای نظری مهر...میتونید از وبم بردارید...

رقیبان عزیز...

زشته دیگه ...وبو تخلیه کنید...

شبخوش..
ببخشین وبتون کجاست من بردارم؟؟؟؟ عایا
اصن وب مگه برداشتنیه عایا؟؟؟ والاااااااااااااا
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۱ angry Egg....حقیقی...
シ...


بگردین دورو اطراف کامنت پیدا میکنید...


آقای مصطفی شما هم همینطور...با هم فکر کنید ببینید کجاست...


اگه پیدا کردین ک من فردا هستم...

شبخوش...
خیلی ببخشید ولی این حرفتون به من یجور توهین بود
من مشکلی با پیدا کردن وبتون نداشتم
خب دیگ پیدا کردیم
الان هستیم ما فردا دیره